Dostęp do Internetu, jego użytkowanie oraz możliwości jakie daje nam dziś sieć są wręcz nieograniczone oraz stanowią nieodłączny element naszego życia.
Jeszcze dziesięć lat temu benefity, czyli świadczenia pozapłacowe były czymś unikatowym i pełniły przede wszystkim rolę bonusu. Dziś pracodawcy coraz częściej opracowują całe systemy motywowania i budowania zaangażowania zespołów, które oparte są na dodatkach pozapłacowych.
Pozytywne komunikaty mają moc: podnoszą poczucie własnej wartości i już od najmłodszych lat pomagają w formowaniu własnego „ja”. Dorastanie w domu, w którym częściej się krytykuje niż chwali z pewnością wpłynie na dorosłe życie i pewność siebie, a wyuczone zaniżanie swoich umiejętności utrudnia odniesienie sukcesu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Dlatego tak ważne jest umiejętne wzmacnianie silnych stron i pożądanych zachowań w komunikacji z innymi, czy to dziećmi, czy bliskimi, czy w zawodowym kręgu.
Babcia i Dziadek to wyjątkowe osoby, pełne miłości, troski, a także to wspaniała skarbnica mądrości życiowej, z której możemy czerpać garściami. A ponieważ świętujemy właśnie Dzień Babci i Dziadka, poniżej znajdziesz kilka pomysłów na to, jak okazać im miłość, szacunek i troskę.
Jedną z najbardziej pożądanych cech, jaką chcielibyśmy widzieć u swoich dzieci to bycie odpowiedzialnym. Cechę tę warto kształtować stopniowo, już od najmłodszych lat. Jak? Oto kilka podpowiedzi.
19 stycznia 2021
Początek roku to czas, kiedy często stawiamy przed sobą wyzwania. To również odpowiedni moment na wprowadzanie zmian i postanowień. Planujemy naukę nowych umiejętności, obiecujemy sobie większą dbałość o zdrowie. Jednym z najczęstszych noworocznych postanowień jest poprawa formy oraz więcej aktywności fizycznej. Tylko jak wcielić te zmiany w życie na dobre?
Jeszcze do niedawna model pracy zdalnej należał do rzadkości. Był benefitem pracowniczym. Z przeprowadzonych badań dotyczących wpływu pandemii COVID-19 na pracę zdalną (Dolot A, 2020) wynika, że przed pojawieniem się koronawirusa w Polsce tylko niecałe 2% pracowników wykonywało swoje obowiązki całkowicie zdalnie, a 77,3% robiło to sporadycznie lub wcale. Z kolei podczas pandemii wirusa, odsetek osób pracujących tylko zdalnie wzrósł do 85,6%. Taka sytuacja trwa już prawie rok, a trend wydaje się być nie do zatrzymania.